Profileringsartikler forsterker merkevaren din
Å gi bort en kulepenn eller en bag med logo kan ha stor effekt på merkevaren din. Faktisk sier 88 % at de husker hvem de har fått et profileringsprodukt av, ett år etter de fikk det.
Profileringsartikler, giveaways, strøartikler, merch, kjært barn har mange navn. Målet med all markedsføring å nå frem til en mottaker med et budskap. Det unike med å kommunisere gjennom produkter er at budskapet har lengre levetid enn annen tradisjonell reklame og stor rekkevidde i gjenbruk.
Vi jobber langsiktig med kundene våre og er gjerne med når dere skal planlegge strategisk bruk av produktmedia, enten på starten av året eller på starten av et prosjekt. Det er viktig for oss å kjenne kundene våre, slik at våre prosjektledere ser hvilke typer produkter som passer til dine budskap.
Uansett hva du ønsker å formidle så er det kombinasjonen av produkt og budskap som vil være avgjørende for å oppnå ønsket effekt.