Produkter som varer

Vår sports- og fritidskolleksjon iwear er laget med tanke på at mottaker skal kunne bruke plaggene lengst mulig.  Alle materialer er nøye utvalgt for å kunne vare, men også for å kunne repareres.  

Siden denne kolleksjonen selges på B2B markedet er det er viktig for oss at prosessen med å reparere plaggene er enklest mulig for deg som mottaker av et iwear produkt. Vi har derfor laget denne digitale reparasjonsløsningen hvor du kan sende inn produktet ditt og få det fiks ferdig tilbake. 

Sisters in Business

For å levere reparerte produkter tilbake til deg har vi innledet et samarbeid med Sisters in Business. Sisters in Business (SiB ) er en grûnderbedrift som skaper arbeid for kvinner med innvandrerbakgrunn gjennom tekstilproduksjon. Dette er i hovedsak kvinner som har måttet overvinne både byråkrati og tradisjonelle kjønnsrollemønstre for å komme dit de er idag.

Teamet hos SIB består av syv dyktige syersker og to engasjerte gründere som jobber tett sammen for å levere alle oppdrag i så godt tilstand som mulig tilbake til eier.

Ved å samarbeide med Sisters in Business er vi med på å sikre at medarbeiderne beholder jobbene sine, og at de kan få enda flere kolleger! 

Slik sender du inn en reparasjon  

1. Fyll ut skjema ved å klikke på linken

2. Velg hvilke kategori plagget faller under

3. Legg inn informasjonen som kreves

4. Legg igjen kontaktinformasjon

5. Gå til betaling

6. Du mottat en e-post som bekrefter din reparasjon samt informasjon om hvor produktet skal sendes. 

Damene in Sistern in Business vil hjelpe til med å sette produktet tilbake i så opprinnelig tilstand som mulig avhengig av reservedeler tilgjengelig. 

Leveringstid er ca. 14 dager + postgang. 

Takk for at du bidrar til vårt ønske om å forlenge produktenes livssyklus. 

 

Har du flere spørsmål?

Ta kontakt med oss på chatten nede til høyre eller på ide@idegroup.no