NÅ ER VM-KOLLEKSJONEN HER: - VI ER FRYKTELIG STOLTE
Publisert: 08.11.2024
Med ethvert verdensmesterskap kommer det "merch": kopper, sitteunderlag, klær, bjeller og mye mer. Nå er VM-kolleksjonen for 2025 endelig klar for å vises frem og IDÉ er stolt samarbeidspartner.
IDÉ SATSER I HAMAR OG OMEGN - GÅR INN I NETTVERK MED HAMKAM
Publisert: 29.04.2024
"Det er ingen tvil om at det er et stort potensiale i HamKam og Hamar, både på banen og med tanke på nettverk og det som skjer rundt klubben og byen" Sier Salgs- og Markedsdirektør Nina Lauritzen
OSTOLT LEVERANDØR AV DEN OFFISIELLE OL- OG PARAOLYMPICS-KOLLEKSJONEN TIL TEAM NORGE
Publisert: 12.04.2024
IDÉ House of brands, som eneste aktør i profilbransjen, leverer OL-kolleksjonen de neste 4 årene. Startskuddet for OL i Paris går 26. juli, allerede nå kan din bedrift kle seg i samme klær som den norske OL-troppen.
Du har gjerne sett han i ulike roller på Nationaltheatret, som finansmann i Exit og som Jarl Varg i Vikingane. Jon Øigarden har en solid karriere innen både teater, film og TV. Se han i flott bekledning fra Berkeley og les mer om vårt samarbeid som vi er stolte av.
Skal bedriften din gi firmajulegaver? Hva med å bygg opp under bærekraftstregien deres og heller gi gaven til et veldedig formål? Vi tilbyr løsninger som passer for deg ved å kombinere en gave med donasjon, eller hjelpe deg med å gi en ren donasjon.
Ordet bærekraft ligger på topp 3 på ANFO sin liste over overvurderte marketing buzzord i 2022. Har vi blitt lei bærekraft før vi har kommet opp i marsjfart?
Merkevaren Berkeley leverer klassiske kvalitetsprodukter av beste kvalitet. Tenk langsiktig og kle opp dine ansatte i uniform og profilklær som varer - og som lar de føle seg komfortable og stilsikre. Hvorfor skal du investere i uniform og klær til dine ansatte?
Hvorfor skal du gi de ansatte en oppmerksomhet til påske? Å motta en gave settes alltid pris på, og gir den ansatte følelsen av å bli sett, ivaretatt og satt pris på. Det kan også gi en ekstra motivasjon og boost i en travel arbeidsdag.
Er du ny i gamet og trenger en kjapp innføring i hvordan du lykkes med produktmedia som markedskanal? Eller har du jobbet med produktmedia en stund og ønsker noen tips? Etter 15 år i bransjen, både i salg og nå som markedsansvarlig deler jeg litt av min erfaring. Håper du synes det er interessant.
Vi i IDÉ House of Brands jobber kontinuerlig for å holde kvaliteten oppe og prisen nede. Samtidig ønsker vi å bidra til bærekraftig forretningsdrift og dermed ikke presse produksjon og priser til det ytterste.