IMSDAL

Imsdal er en ledende aktør innenfor sin kategori. Med 30 års fartstid i bransjen har de blitt en sterk merkevare i norsk varehandel.

Imsdal kontaktet oss med et ønske om å lage en sporty kolleksjon for markedsføring både internt og eksternt. Produktene skulle være i blått med tydelig Imsdal-logo, og helst være et førstevalg for løpeglade mennesker. Vi har levert en lekker treningskolleksjon bestående av teknisk løpet-skjorte, kompresjonssokker, løpecaps, drikkebelte med tilpasset lomme for en Imsdal-flaske og joggesekk. Alle produktene matcher hverandre, og er i tråd med Imsdal sitt brand og budskap. En spennende case å jobbe med fra tanker og idé til faktisk resultat, som vises godt på bildene.

Produktene i kolleksjonen fremmer en sunn og aktiv livsstil lik Imsdal sin merkevare. Produktmedia som er tilpasset din merkevare bidrar til å styrke helhetsinntrykket, øke gjenkjennelse og bygge troverdighet. Ved å velge produkter som reflekterer merkevaren, kan du oppnå økt synlighet noe Imsdal har lykkes med.

Riktig produkt, til riktig målgruppe = Større effekt

 

Ved å matche riktig produkt til riktig målgruppe oppnår du større effekt, som økt merkevarebevissthet, kundelojalitet og engasjement. Når et produkt er tilpasset målgruppens behov og preferanser, øker også bruksverdien.

Dette er også positivt fra et bærekraftsperspektiv. Når et produkt treffer målgruppen, blir det ofte brukt lenger, noe som kan bidra til redusert ressursbruk og mindre avfall.