IDÉ HOUSE OF BRANDS INN I NETTVERK MED HAMKAM
Publisert 29.04.2024
Av: IDÉ House of Brands
Lesetid: 2 min.
Det er veldig gledelig at vi nå har fått inn IDÉ House of Brands som ny partner i nettverket, og at vi har fått på plass en to-årsavtale med intensjon om flere år, det gir oss kontinuitet. Vi jobber hver eneste dag for å utvikle nettverket og for at kamerat-laget skal bli enda større og flere. Det at vi nå får med oss flere nasjonale og regionale aktører viser at vi også er en attraktiv klubb utenfor banen, sier kommersiell leder Mehran Amundsen-Ansari.
- Vi har hatt samtaler gående en god stund, og vi ønsker større fokus på Hamar og omegn. Da ble det naturlig å bli en del av nettvket til HamKam, sier avdelingsleder på Lillehammer Tone Worren og får støtte av Salgs- og markedsdirektør Nina Laurtizen.
- I tillegg har vi blitt anbefalt HamKams nettverk av flere bedrifter vi kjenner til og samarbeider med, og ser nå frem til å bli kjent med alle og knytte gode relasjoner. Vår erfaring er at langsiktighet er nøkkelen dersom du skalp lykkes med å jobbe godt med et sponsorat og i et nettverk.
Vi ser selvsagt også med stor forventning på tiden som kommer fremover. Det er ingen tvil om at det er et stort potensiale i HamKam og Hamar, både på banen og med tanke på nettverk og det som skjer rundt klubben og byen.