PROFILERINGSARTIKLER STYRKER MERKEVAREN DIN

 

Effektiv markedsføring handler om å gjøre merkevaren din synlig for din målgruppe, og at nettopp din merkevare blir husket. Videre handler det om at kostnadene gir en god avkastning. Visste du at produktmedia som markedskanal har lengre levetid enn annen tradisjonell reklame og at kontaktkostnaden er lav?

Å gi bort en kulepenn eller en bag med logo kan ha stor effekt på merkevaren din. Faktisk sier 88 % at de husker hvem de har fått et profileringsprodukt av, ett år etter de fikk det. Mange forbinder fortsatt produktmedia og profilprodukter med penner og t-skjorter med logo, men mediet er så mye mer enn bare det. Velger du riktig produkt til riktig budskap, vil merkevaren bli mer synlig. Sørger du i tillegg for at produktet har bruksverdi hos mottakeren, øker det også sjansen for at merkevaren din vil bli husket i lang tid. 

Profileringsartikler, giveaways, strøartikler, merch - kjært barn har mange navn. Det unike med å kommunisere gjennom produkter er at budskapet har lengre levetid enn annen tradisjonell reklame og stor rekkevidde i gjenbruk.  Å velge produkter som målgruppen faktisk bruker er også mer miljøvennlig.

Hvorfor profileringsartikler?

 

 Økt synlighet

Merkevarebyggende

Relasjonsbyggende

 

Finn dine profilartikler her! Kontakt oss
7UP produkter
7UP produkter
7UP produkter
7UP produkter

VI TROR
PÅ DEN
RØDE
TRÅDEN

Vi tror på den røde tråden og effekten av at profileringsproduktene dine reflekterer dere som selskap. Vi jobber langsiktig med kundene våre og er gjerne med når dere skal planlegge strategisk bruk av produktmedia, enten på starten av året eller på starten av et prosjekt. Det er viktig for oss å kjenne kundene våre, slik at våre prosjektledere ser hvilke typer produkter som passer til ditt budskap. Uansett hva du ønsker å formidle så er det kombinasjonen av produkt og budskap som vil være avgjørende for å oppnå ønsket effekt.

Les mer om hvordan vi bygger et konsept.

Pepsi Max handlenett, t-skjorte og hatt
Pepsi Max badehåndkle, t-skjorte, hatt og brusbeger

4 egenskaper som mottaker verdsetter mest i et profilprodukt:

  • Produktet er nyttig
    Et produkt som mottaker anser som nyttig, blir mer brukt og verdien av investeringen er høyere.
     
  • Produktet er av god kvalitet
    Med god kvalitet varer produktet lenger.
     
  • Produktet har et kult design
    Et stilig design gir produktet mer oppmerksomhet, samtidig som det blir mer attraktivt å bruke.
     
  • Produktet blir gitt ved riktig anledning
    Sørg for å gi rett produkt til rett anledning, for å at budskapet skal komme best mulig frem.