IDÉ HOUSE OF BRANDS ER PÅ LAG MED VÅLERENGA

Vålerenga har alltid betydd mye for konsernsjef Lasse Lauritzen og IDÉ House of Brands har derfor hatt et tett samarbeid med både Vålerenga fotball i flere år. I 2018 signerte vi også avtale med Vålerenga Ishockey. 

I 2016 inngikk vi et samarbeid med Vålerenga fotball, om bransjeekslusivitet på profileringsartikler og gaver. Lasse Lauritzen er født og oppvokst på Oppsal og har tidligere spilt på Vålerenga.

Klubben har derfor alltid hatt en spesiell plass i hans hjerte og det innebærer at han ønsker å støtte opp om klubben både når det gjelder fotball og nå også ishockey.

Den gang uttalte han at han gledet seg til å jobbe med Vålerenga og at samarbeidet passet godt med satsningen til IDÉ House of Brands om å være den største og beste bedriftspartneren på profilprodukter i Norden. - Det skjer mye positivt rundt Vålerenga Fotball om dagen, og vi ser fram til å være med på den spennende reisen videre. Både med ny flott stadion som kommer i 2017 og det som gjøres rundt marked, aktiviteter og forretningsnettverk, fortalte Lasse Lauritzen.

Glenn Jensen (Salgssjef i Vålerenga) uttalte at han var glad for å presentere IDÉ i sponsorpoolen, og at med IDÉ på laget kunne de få på plass en fullsortimentspartner innenfor sitt segment.
Vålerenga fotball og IDÉ House of Brands

Femårsavtale
Etter å ha sett verdien og potensialet i Vålerenga, har IDÉ nå i 2018 signert en langsiktig samarbeidsavtale med Vålerenga Ishockey og IDÉs flotte logo vil pryde forsiden av alle spillerhjelmene de neste fem årene. Salgssjef i IDÉ House of Brands, Andreas Kalatzis forteller at IDÉ ser et stort potensiale i og rundt klubben fremover. IDÉ har også tidligere hatt stor suksess med å samarbeide med sponsornettverker rundt klubber som Vålerenga, og han gleder seg til å samarbeide i byen beste nettverk, med gode sponsorkollegaer.
   – Videre forventer vi selvsagt å kjenne på spenningen på hver eneste kamp, og etterhvert få en flott arena å kunne bringe våre kunder og samarbeidspartnere til hyggelige opplevelser, utdyper Kalatzis. Han forteller videre at vår erfaring er at langsiktighet er nøkkelen derfor du skal lykkes med å jobbe godt med et sponsorat og i et nettverk.
     - Det er for vår del ingen tvil om at det er et stort potensiale i Vålerenga Ishockey, både på isen og med tanke på nettverk og det som skjer rundt klubben. Det at vi i Oslo kan være inne på både Vålerenga Ishockey og Vålerenga Fotball gir oss en god effekt gjennom hele året og det er noe vi ser på som svært positivt, og noe som passer oss perfekt. Som nevnt, så er det å jobbe i gode nettverk noe vi ser at vi har veldig mye igjen for, og mange av de beste nettverkene finnes rundt idrettsklubbene.
Vålerenga hockey og IDÉ House of Brands